Coursing Prácheňský pohár a Mezinárodní výstava Bratislava

17.08.2013 15:37

    Dne 17.08.2013 se konal coursingový závod Prácheňský pohár a Mezinárodní výstava v Bratislavě. Jak se říká, člověk nemůže sedět na dvou židlích zároveň, a proto jsem se musela rozhodnout. Kdo mě zná, ví, že dám vždy přednost sportovnímu klání před výstavou, a proto jsem naši Šikulku svěřila Milušce Bohmové s vírou, že to holky spolu ve výstavním kruhu zvládnou :). 

S Lolitkou a Desiré jsem vyrazila na Prácheňský pohár, který se konal v Netolicích, kde se nachází v malebném prostředí zámek Kratochvíle. Závodu za náš tým se účastnily Lolitka s Desiré. Dráha byla velmi zajímavě postavená, prověřila jak kondici, tak uvažování závodících psů při lovu návnady. Naše "babice" mě velmi mile překvapily, když zaběhly oba běhy krásně a čistě, a tím získaly nejvyšší příčky.

Výsledky:

Lolitka- 1.místo
Desiré Secure Power- 2.místo

 

Také s Bratislavy mi přišly skvělé zprávy od Milušky, jelikož naše Šikulka pokořila nejvyšší výstavní mety a získala:

V1, CAJC, BOJ, BOB, BIG 1 non FCI